Tisdag

Tisdag! Har sovit fem timmar! För vi färga mitt hår igår kväll! Åkte direkt efter jobbet till öob ica och djuraffären. Sen hem och laga mat sen var klockan åtta redan så
Blev fett sent!Nu upp och jobba och efter de blir de ärenden som gäller bland annat skaffa 4s och så! Inte många dar kvar tills jag fyller så
Imorn ska de bakas! Ska även sola och träna imorn tror jag! I helgen blire fest! Ska fira Nathalie sundin! Sen söndag fyller jag då blire fika hos mig för nära och kära! Sen nästa helg så smäller de med bowling Kina mat och krogen! Då ska jag firas! Btw så drog vi till veterinären men hade tydligen ingen tid så vi boka om till april! Då vi ska kolla katterna! Cleo är inte dräktig men det är bara en tidsfråga, händer närsom! Nej ska fixa mig nu ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0